Financieel administratief medewerker gezocht!
Home /
Financieel administratief medewerker gezocht!
/

Financieel administratief medewerker gezocht!

We zijn op zoek naar een financieel administratief medewerker die ook HR-taken kan uitvoeren. Graag solliciteren voor 10 oktober!

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste financieel administratief medewerker om ons team te versterken. Ben jij een nauwkeurige en proactieve duizendpoot die zowel in de cijfers als in de personeelsadministratie zijn weg weet te vinden? Dan zoeken wij jou!

 

Wat ga je doen?

Als financieel administratief medewerker zorg jij ervoor dat onze administratie tiptop in orde is. Je doet:

  • De salarisadministratie (verzamelen en verwerken van personeelsgegevens; berekenen en verwerken van salarissen; wettelijke en fiscale verplichtingen; rapportage en documentatie; communicatie en ondersteuning).
  • De financiële administratie (invoeren, controleren en verwerken van inkoop- en verkoopfacturen, boeken van bankmutaties, voorbereiden van betalingen en herinneringen naar klanten, onderhouden van grootboekrekeningen).
  • Rapportages opstellen (zoals het opstellen van concept jaarrekening).

 

Functievereisten

  • Afgeronde Mbo-4- of Hbo-opleiding in financieel-administratieve richting (bijv. Bedrijfsadministratie, Financieel Management, HRM of vergelijkbaar).
  • Ervaring met financiële administratie en/of facturatie.
  • Basiskennis personeelsadministratie (salarisadministratie, contractbeheer, ziekteverzuimregistratie).
  • Ervaring met AFAS is een grote pré of de bereidheid het op korte termijn in de vingers te krijgen.
  • Enige affiniteit met automatisering.

 

Wat bieden wij jou?

  • Een mooie werkplek in een oud pakhuis in Amsterdam op loopafstand van het centraal station.
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract.
  • Salaris op basis van voltijd (€ 3.949,97 – € 5.645,96) + 8% vakantietoeslag en een winstdelingsregeling.
  • Contract voor 24 uur (bruto salaris op basis van parttime € 2.369,98 – € 3.387,58).
  • Je krijgt bij een fulltime dienstverband 25 vakantiedagen + 7 feestdagen, flexibel inzetbaar. Jij kiest dus je feestdagen.
  • Uitbreiding contract bespreekbaar voor aanvullende taken.
  • Flexibiliteit (o.a. mogelijkheid tot thuiswerken en flexibele werktijden) en eigen verantwoordelijkheid.
  • Ruimte voor professionele ontwikkeling en groei door collectieve en individuele trainingen.
  • Een goede pensioenregeling.
  • Reiskostenvergoeding.
  • Internet-, telefoon- en thuiswerkvergoeding.
  • Een collegiaal en betrokken team.
  • Een bedrijf waar regelmatige sociale activiteiten worden georganiseerd waar je vrijblijvend aan mee kan doen.

 

Sollicitatieprocedure

De vacature sluit op 10 oktober. De gesprekken vinden plaats in de week van 20 oktober. Startdatum is in overleg.

Ben jij enthousiast geworden over deze functie en denk je jij goed zou passen bij ons team? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar vacature@dsp-groep.nl of vul het sollicitatieformulier op deze pagina in (vergeet niet je cv te uploaden!).

Als je nog vragen hebt over de vacature of als er nog iets anders is dat je wilt weten, bel dan Noortje Dickhoff via 06-43988155. We kijken uit naar je sollicitatie!

Uitzendbureaus hoeven niet te reageren!

Stuur je motivatie en CV via dit formulier

Of mail je brief en cv naar ndickhoff@dsp-groep.nl!

Sollicitatieformulier

Vul hier het sollicitatieformulier in en vergeet niet je CV mee te sturen!

This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Max. file size: 50 MB.